Pro školní rok 2020/2021 proběhne zápis do 1. ročníku od 20. dubna 2020 do 22. dubna 2020 (pondělí až středa). Zápis proběhne jen formálním způsobem.
Zákonný zástupce podá „Žádost o přijetí“ a „Zápisní lístek“ k plnění povinné školní docházky svého dítěte, kterou obdrží poštou nebo si ji vytiskne z webových stránek školy (www.zspodivin.cz).
Možnosti podání: - datovou schránkou s elektronickým podpisem (cjmz7p5)
- e-mailem s elektronickým podpisem (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)
- poštou
- osobně (v době od 08:00 do 16:00)
Není-li dítě po dovršení šestého roku tělesně nebo duševně vyspělé, má zákonný zástupce možnost zažádat o odklad školní docházky. Formulář Žádost o odklad povinné školní docházky je možno získat na webových stránkách naší školy ZDE.
Vyplněný formulář doložený příslušnými zprávami je třeba doručit, včetně výše uvedených tiskopisů, ředitelství školy v den zápisu.
Bližší informace je možno získat na telefonu 519 344 207, 725 750 315 nebo e-mailem
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kritéria pro přijetí žáků do 1. třídy ve školním roce 2020/2021
Ve školním roce 2020/2021 Základní škola Podivín, příspěvková organizace,
Masarykovo nám. 230 otevře jednu první třídu s celkovým maximálním počtem 30 žáků.
1. Věk dítěte dle zákona 561/2004 Sb. v platném znění,
2. trvalé bydliště v městě Podivín,
3. v případě volné kapacity do určeného počtu 30 žáků ve třídě základní školy se bude pro přijetí dětí, které mají trvalý pobyt mimo spádový obvod Základní školy Podivín, přihlížet k těmto kritériím (kritéria jsou seřazena dle důležitosti při posuzování žádostí).
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
ministerstvo zdravotnictví nařizuje podle § 69 odst. 1 písm. i) a odst. 2 zákona č. 258/2000 Sb. k ochraně obyvatelstva a prevenci toto mimořádné opatření:
Zakazuje se s účinností ode dne 11. března 2020 osobní přítomnost žáků a studentů na základním, středním a vyšším odborném vzdělávání ve školách a školských zařízení
Toto opatření je na nezbytně nutnou dobu. Žáci nebudou chodit do školy, školní družiny, školního klubu (knihovny) a školní jídelny. Vedoucí školní jídelny sděluje, že pro žáky se vařit nebude a jsou od 11. 03. 2020 (včetně) odhlášeni. Pro zaměstnance a cizí strávníky se vaří oběd č. 1.
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Doporučení vedení školy týkající se koronaviru:
Vážení rodiče, v návaznosti na varování ministerstva školství, které jsme Vám zasílali, a pro bezpečí Vašich i ostatních dětí sdělujeme, po dohodě se zřizovatelem, níže uvedené doporučení naší školy:
- Dodržování základních hygienických návyků
- plánujete-li cestu do rizikových oblastí, prosím, zvažte, zda je tato cesta nutná
- pokud jste tyto oblasti již navštívili, doporučujeme, abyste po dobu 14 dnů nechali dítě doma a sledovali jeho zdravotní stav
- uznáte-li, že toto opatření není potřebné, pošlete dítě do školy s vyplněným prohlášením, které je přílohou tohoto sdělení.
Děkujeme za pochopení a ohleduplnost
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Ředitel Základní školy Podivín
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa se zkráceným úvazkem asistentky (asistenta) pedagoga s nástupem 06. 01. 2020
Požadavky:
1) Ukončené úplné střední, popřípadě bakalářské vzdělání pedagogického zaměření
2) Občanská a morální bezúhonnost
3) Trpělivý a laskavý vztah k dětem
4) Dobrý zdravotní stav
Přihlášky do výběrového řízení s profesním životopisem zasílejte písemně
nebo elektronicky od 02. 12. 2019 do 20. 12. 2019
na adresu:
Základní škola
Masarykovo náměstí 230
691 45 Podivín
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Ředitel základní školy Podivín podle zákona č. 561/2004Sb. (školský zákon), § 24, odst. 2 z organizačních důvodů vyhlašuje na den 18. 11. 2019 (pondělí) pro žáky volno ředitele školy.
Školní družina nebude v provozu. Školní jídelna bude vařit.
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Ředitel Základní školy Podivín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa se zkráceným úvazkem administrativní pracovnice, účetní ZŠ Podivín
Požadavky:
- Ukončené úplné střední vzdělání ekonomického směru
- Znalost základů podvojného účetnictví
- Občanská a morální bezúhonnost
- Dobrý zdravotní stav
Přihlášky do výběrového řízení s profesním životopisem zasílejte písemně nebo elektronicky do 30. 10. 2019 na adresu:
Základní škola, Masarykovo náměstí 230, 691 45 Podivín
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Předpokládaný nástup listopad 2019.
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Vážení rodiče,
Ředitel Základní školy Podivín, příspěvková organizace oznamuje výsledky přijímacího řízení zápisu dětí do školní družiny. Pro školní rok2019l2020 byli přiiati uvedení žáci pod registračními čísly v dokumentu ke stažení: zde
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Vážení rodiče,
Ředitelství Základní školy Podivín oznamuje, že slavnostní zahájení školního roku 2019/2020 proběhne v pondělí 2. září 2019 v 08:00 hodin ve třídách daného ročníku.
V Podivíně, dne 29. 08. 2019
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín
Vážení rodiče,
Od letošního školního roku naše škola přechází na nový informační systém Edookit. Díky tomuto systému rodiče budou mít objektivní přehled o prospěchu svých dětí a o denní aktivitě na škole.
Rodiče a žáci budou přes tento systém informování o svém prospěchu (EŽK), ale také o chování a různých školních aktivitách (třídní schůzky, divadla, výlety…..) nově také o zastupování chybějícího učitele v hodině. Rodiče nadále budou omlouvat své děti při jejich absenci a bude-li potřeba i komunikovat s učiteli.
Velkou výhodou v dnešní době je možnost stáhnout si mobilní aplikaci tohoto systému pro rodiče i žáky.
Jen prvňáčkům a jejich rodičům jsou poskytnuty obě knížky (EŽK, listinná), ale komunikace a informování rodičů bude probíhat elektronickou formou.
Školní informační systém poskytuje server https://www.edookit.com/ díky jeho snadné přístupnosti na internetu, nebo přes mobilní aplikaci a přehlednému ovládání, tak mají žáci i rodiče pohodlný přístup k informacím ne jen o školním prospěchu svého dítěte.
Elektronická žákovská knížka není pouze pro zápis známek, ale využívá se i jako komunikace mezi pedagogy a rodiči. Rodiče jsou touto cestou informování o probraném učivu, o plánovaných písemných pracích, domácích úkolech, školních aktivitách: zájezdy, plavání, výlety atd. stejně tak o chování svého dítěte.
Pro přihlášení do tohoto systému Vám budou na Váš soukromý email přeposlány přihlašovací údaje s popisem jak se do Edookitu zaregistrovat a nainstalovat si aplikace. Žáci obdrží informační leták, kde Vás žádáme o uvedení soukromé e-mailové adresy.
Těšíme se na spolupráci, za celý pedagogický tým
Mgr. Alena Veselá
Vážení rodiče,
Ředitel ZŠ Podivín dává na vědomí rodičům žáků I. stupně, že od 03. 09. 2019 se předpokládá rozšíření provozu školní družiny: ráno od 07:00 – do 07:40 a odpoledne od 11:40 do 16:30 hod.
Rodiče, kteří mají zájem o ranní docházku do ŠD, ať nahlásí své dítě v době od 09:00 do 13:00 na sekretariátu školy nebo elektronicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zápisový lístek pro ranní docházku je k dispozici na sekretariátu školy nebo na webových stránkách zde
Mgr. Miroslav Cagášek, ředitel ZŠ Podivín